Yoga

Στο anima διδάσκουμε διάφορα και διαφορετικά είδη yoga. Όποιο και αν επιλέξετε για την εκγύμνασή σας, πρέπει να γνωρίζετε πως η yoga είναι για όλους και τα οφέλη της είναι σημαντικά. Είμαστε στη διάθεσή σας για περισσότερες πληροφορίες.

yoga small 1 new-min
1457-min
yoga extra 3-min

Πρόκειται για μια ζωντανή, δυναμική μορφή yoga και ωφελεί όσους επιζητούν ενδυνάμωση, ευλυγισία, καθαρό μυαλό και αύξηση της ενέργειας. Συνδυάζει αναπνοή (ujjayi pranayama) και κίνηση, έχοντας ένα μεγάλο εύρος θέσεων (asanas) που ακολουθούν η μια την άλλη σε συνεχόμενη ροή και συγκεκριμένη σειρά. Η πρακτική της Ashtanga yoga έχει ως αποτέλεσμα ο μαθητής να «θερμαίνεται» σε τέτοιο βαθμό ώστε να αυξάνεται δραματικά η ευλυγισία του, ιδιαίτερα ωφέλιμο για όσους υποφέρουν από προβλήματα στην πλάτη.

Η Iyengar yoga βλέπει με πολύ συγκεκριμένο τρόπο τις θέσεις. Σε ένα  iyengar μάθημα θα ακούσετε για παράδειγμα λεπτομερείς οδηγίες για τη τοποθέτηση ακόμα και του μικρότερου δακτύλου. Αυτή η προσοχή που δίνεται στη λεπτομέρεια δείχνει πως είναι το κατάλληλο μάθημα για έναν αρχάριο. Αυτό το είδος yoga προσαρμόζεται εύκολα σε διαφορετικά επίπεδα δύναμης, εμπειρίας και ευλυγισίας. Παρ’ όλο που το μάθημα μπορεί να ξεκινήσει με ένα σύντομο ψαλμό, δεν εμπεριέχει μεγάλους διαλογισμούς ή αναπνευστικές ασκήσεις.

Η hatha yoga αποτελεί τη βάση όλων των συστημάτων yoga που υπάρχουν και είναι κατάλληλη για να μάθει κανείς τις θεμελιώδεις αρχές και τεχνικές της yoga που θα του καλλιεργήσουν επίγνωση και αυτοέλεγχο. Αποτελείται από παραδοσιακά asanas, αναπνοές, τεχνικές χαλάρωσης, συγκέντρωσης και αποτοξίνωσης, που στο anima διδάσκεται σε ειδικές σειρές και στάδια, δικής μας ευρεσιτεχνίας έτσι ώστε οι μαθητές να έχουν τα καλύτερα αποτελέσματα και απόλυτη ασφάλεια από τραυματισμούς. Οι ασκήσεις της γίνονται με ήπια ένταση, αργά, σταδιακά και με λεπτομερή αυτοέλεγχο.

Οι τεχνικές της hatha yoya μειώνουν το άγχος, χαλαρώνουν, δυναμώνουν, γυμνάζουν το σώμα σφαιρικά και ποικιλοτρόπως, ώστε να βελτιωθεί η ορθοσωμία και να βελτιωθούν παθήσεις και ανισορροπίες του μυοσκελετικού συστήματος. Βελτιώνουν επίσης την υγεία του οργανισμού και ιδίως το νευρικό, ορμονικό, ανοσοποιητικό, αναπνευστικό και καρδιαγγειακό σύστημα.

Η yoga nidra έχει δομηθεί από τον Swami Satyanada Saraswati και αποτελεί μια συστηματική μέθοδο που επιφέρει χαλάρωση σε όλα τα επίπεδα. Είναι μια τεχνική με την οποία οι μαθητές μαθαίνουν να χαλαρώνουν συνειδητά, στην ουσία πρόκειται για μια κατάσταση δυναμικού ύπνου. Ο όρος yoga nidra αποτελείται από δύο λέξεις, τη yoga που σημαίνει ένωση – επίγνωση και τη λέξη nidra  που σημαίνει ύπνος.

Ενώ το σώμα χαλαρώνει βαθιά, η επίγνωση παραμένει. Σε αυτήν την κατάσταση μεταξύ ύπνου και εγρήγορσης, έχουμε την δυνατότητα να έρθουμε σε επαφή με την υποσυνείδητη και ασυνείδητη πλευρά του νου, επιτρέποντας σε αυτά τα περιεχόμενα να απελευθερωθούν ελεγχόμενα.

Όπως όλα τα είδη yoga έτσι και η πρακτική των yoga swings μπορεί να εκτελεστεί παντού καθώς η κούνια μπορεί να κρεμαστεί εκτός από το ταβάνι, σε δοκάρια, σε δέντρο ή στην παιδική χαρά. Το μάθημα των yoga swings, ή «οι κούνιες» προσφέρει τα οφέλη της yoga με έναν πολύ διασκεδαστικό τρόπο. Το μεγάλο πλεονέκτημα αυτού του μαθήματος είναι ότι οι γνώριμες θέσεις της yoga πραγματοποιούνται με υποστήριξη ή στον αέρα ώστε οι σωματικές δυσκολίες που ενδέχεται να έχουμε να μην μας εμποδίζουν και να μπορούμε να πραγματοποιήσουμε asanas που πιθανόν να μην είχαμε τολμήσει στο παρελθόν.

H Vinyasa Yoga είναι μια πρακτική που συγχρονίζει την αναπνοή με την κίνηση. Είναι ένα δυναμικό μάθημα που εστιάζει στη δύναμη και την ευλυγισία. Αποτελεί μια αρμονία κινήσεων, με την επίγνωση στραμμένη προς τα μέσα και με έμφαση στην εμβάθυνση της πρακτικής σταδιακά και βήμα-βήμα. Με τη βοήθεια της Ujjayi αναπνοής, αυξάνουμε την εσωτερική φωτιά, αιματώνουμε το μυϊκό σύστημα και έτσι το τεντώνουμε περισσότερο, αλλά και με μεγαλύτερη ασφάλεια. Ο νους συγκεντρώνεται και οι σκέψεις καθησυχάζονται..