Αγχος, στρες, εξαντληση; Δοκιμαστε τη yoga nidra

Άγχος, στρες, εξάντληση; Δοκιμάστε τη yoga nidra

Μέσω της yoga nidra, μίας τεχνικής με την οποία οι μαθητές μαθαίνουν να χαλαρώνουν συνειδητά,   επιτυγχάνεται διαχείριση της  τριπλής έντασης, της έντασης που είναι συσσωρευμένη στο σώμα, το νου και τα συναισθήματα. Η σωματική ένταση αφορά στο σώμα και τις λειτουργίες του. Η συναισθηματική ένταση  αφορά σε καταπιεσμένα συναισθήματα και στο άγχος που σχετίζεται με τη δυαδικότητα των πραγμάτων, όπως πχ αγάπη και μίσος. Η νοητική ένταση αφορά σε όλες αυτές τις καταγραφές που συσσωρεύονται στο νου καθημερινά. Αν δεν χρησιμοποιούμε τεχνικές για την απομάκρυνση αυτών των συνεχόμενων καταγραφών και του άγχους που σχετίζεται με αυτές, έρχονται συχνά στην επιφάνεια επηρεάζοντας τη συμπεριφορά, το νου και το σώμα.

Η yoga nidra  είναι μια πολύτιμη τεχνική για όλους εμάς τους κατοίκους των πόλεων. Οι στιγμές που βιώνουμε την βαθιά χαλάρωση είναι στιγμές ανάτασης, αναζωογόνησης και ισορροπίας. Μισή ώρα yoga nidra αντιστοιχεί με ύπνο διάρκειας 3 ωρών! Είναι πολύ χρήσιμο να ασκούμαστε το απόγευμα μετά το πέρας των κύριων δραστηριοτήτων μας ώστε να αποβάλλουμε την κούραση που έχει προέλθει από αυτές. Είναι επίσης μια διαλογιστική τεχνική η οποία μας εισάγει στην εσωτερίκευση, στην αποδέσμευση του νου από τα αντικείμενα των αισθήσεων, το οποίο είναι το πρώτο βήμα στην άσκηση στον διαλογισμό.

Αλεξάνδρα Ρωσσοπούλου

o.