Καρκινος του μαστου. Αντιμετωπιστε τον και ασκηθειτε.

Καρκίνος του μαστού. Αντιμετωπίστε τον και ασκηθείτε.

Πληροφορίες πρόληψης & άσκησης:

Σε ό,τι αφορά την πρόληψη, καλό είναι να κάνετε μαστογραφία μετά τα 40, ενώ προτείνεται η ψηλάφηση στήθους 3-4 φορές το χρόνο, ιδανικά πριν από την έμμηνο ρύση. Ιδιαίτερη προσοχή απαιτείται για τις γυναίκες που έχουν ιστορικό καρκίνου του μαστού στην οικογένεια.

Σχετικά με την μετεγχειρητική περίοδο, μπορείτε να ξεκινήσετε ήρεμα με ασκήσεις στο σπίτι ( π.χ. παράλληλη κίνηση των χεριών πάνω–κάτω και άνοιγμα–κλείσιμο). Χρησιμοποιήστε ακόμα την αναπνοή της μεθόδου Pilates, η οποία υποστηρίζει απόλυτα τη μετεγχειρητική κατάσταση ή ακόμα και τις αναπνοές της yoga (εισπνοή-εκπνοή από τη μύτη) που βοηθούν στην καταπολέμηση του άγχους.

Τέλος, υπάρχουν κάποια mudras (χειρονομίες ) που θα μπορούσαν να είναι αρωγός στην προσπάθεια σας για την διατήρηση της ψυχραιμίας, της ηρεμίας και της καλής σας διάθεσης.

Mudra για υγιές στήθος και καρδιά

  • Εναλλάσσετε τις παλάμες χωρίς να τις κάμπτετε
  • Συνεχίστε σε γρήγορη ταχύτητα μέχρι να νιώσετε ζέστη.

Πάνω απ’ όλα εμπιστευτείτε και αφουγκραστείτε τη φύση σας. Μην ξεχνάτε πως το σώμα μας είναι έξυπνο και μπορεί να μας οδηγήσει! Για περισσότερες πληροφορίες, ρωτήστε μας, στο anima είμαστε δίπλα σας.

Αλεξάνδρα Ρωσσοπούλου (σε συνεργασία με την Αθηνά Γιαννοπούλου, Πλαστικό Χειρουργό)